Gissa vem?

Ja just det. Gissa vem som klarat radiokranuppkörningen? Och skrivningen? Inga fel på uppskrivningen men ursämst poäng på uppkörningen... Jaja jag har ju åtminstone fixat det och kan numera kalla mig radiokranförare....

I dag blir det till att börja traggla travers, inte lika spännande dock för det verkar supersvårt, men jag ska faan ligga i stenhård träning.
Dessutom är det bara jag och Denise som ska turas om på den så vi slipper lååånga väntetider. Nästa vecka ska vi hoppa från säkerhetslina, bara för att veta hur det känns och hur man faktiskt gör om olyckan skulle vara framme, det känns lite halvläskigt men å andra sidan så är det ju bra om man faktiskt skulle behöva använda den säkerhetsåtgärden i framtiden.

Helena, den ena läraren på transportskolan ska sluta nästa vecka, jävla omplacerare på SSAB. Hon är verkligen en toppen lärare och en störtskön människa. Inte för att Gumilla är dålig, tvärtom, men ändå. Jag är glad över att få ha henne tills min utbildning är klar iallafall men tycker synd om de som kommer efter och inte får den chansen....

Och sedan tillsist. ÄNTLIGEN har Mysan sovit igen utan att gapa och skrika mitt i natten. Hon börjar säkert om, nu natten som kommer men 1 hel natt utan bråk är ju alltid bra. Det gick ganksa bra att lägga dom också, 30 minuter av tjafs och muck och sedan 10 minuter att komma till ro, men sedan sov dom båda två. Det är så skönt att det äntligen går att lägga dom i sina sängar och sedan sätta sig i soffan och glo på tv en stund och att slippa ligga därinne för att somna först själv.

Jaja nu är det dax att platta ut kråkboet på huvudet och kleta på lite ögon sedan ska barnen tas upp och kläs på, Lucas ville promt klippa sina naglar också så det är ju bara att ta en extraminut i beräkningen. Garanterat blir vi/jag sena i vilket fall.... Puss och Hej




Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken tjusig teckning! Vad duktig han är! (eller det är väl inte du som börjat teckna igen???)



Hoho vad mycket körning det blivit idag, kul kul men nu är ögonen trötta och armar och axlar lika så... kanske var jag lite spänd förut ändå? :P



Tänkte att du skulle följa med mig en sväng förut men kanske hade du somnat i barnens säng... inget svar iallfall, så det får bli en annan dag!



Ta det bara lugnt på kranskolan så går det nog bra, det lät spännande att hoppa lina... får man va mé?



Imorgon får det bli skolarbete igen och sen köra på kvällen :)



Kramis

2009-10-01 @ 22:14:43
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS !

2009-10-03 @ 14:32:37
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0