fasen vad kass jag är

Har liksom inte orkat uppdatera på flera dagar.

Det nya "ärret" eller blivande sådant är lite drygt en decimeter långt så lite gnällrätt hade jag allt. Men jag måste säga att det känns väldigt lite ändå. Det är jobbigt att luta sig eller att åka bil i guppig miljö men inte så man avlider, verkligen inte.
 Igår ringde en vän och berättade att det snart är dax för hennes efterlängtade händelse. jag blir så glad för hennes skull och för att "SEN" inte är så långt bort längre. Väldigt trevligt att hon räknar mig till en som borde få veta nyheten också. Det tackar vi för!

Idag om ca två timmar är det tid för att förgylla min egen kropp lite till. ÄNTLIGEN ska Mysans namn få pryda på min kropp. Bästa älsklingen har bokat en tid åt mig, fyller ju år snart jue.

Jag önskar mig:
1. DVD boxar med följande serier. Scrubs, CSI säsong 4 5 6, 2½ män och andra braiga serier.
2. Gardiner, vita och svarta.
3. Sängkläder svarta
5. En motivation
6. Nytt porslin (mina barn har kraschat så mycket att inget är komplett)
7. ett nytt kök

Ja det var väl allt. jag gissar på att jag får inget av det ovanstående. Fast det gör inget. Vem har tid att fira en simpel 27 årsdag? Inte jag iallafall, jag bygger ju bo.

Mest av allt kanske jag önskar mig att vinna ett par tusen så jag kan handla allt själv utan att behöva oroa sig för om det räcker till mat resten av månaden. Att leva på studiebidrag gör ingen rik det är ett som är säkert.

Däremot ser jag fram emot syrrans present som hon informerat mig om att hon inhandlat för jättelänge sedan. Taskigt att säga så till mig som måste vara den nyfiknaste i hela världen, jaja nu är det ju typ bara 10 dagar kvar innan jag får veta vad det är.

Nehe nu får det vara nog med tankar och funderingar. Måste städa undan, duscha och lämna tillbaka Shrek till grannen (som Mysan stal för ett par veckor sedan) innan jag måste infinna mig på Tatto studion.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Denise

Skickar en stor KRAM !!!! Hoppas det går bra hos tatton idag :) Längtar t måndag då jag får se !

2009-10-30 @ 12:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0