Ett moment kvar

Och tre uppkörningar på det sedan är krankortet mitt... Jag vill haaaaa....

Ska köra stenhårt idag och satsa på en sämre tid men helt felfritt.. Måste ju ha det jäkla kortet så är det bara. Måste säga att jag aldrig trodde att det skulle gå. och sedan köra med denise som är klockren på allt hon tar sig för. Men det sporrade mig tydligen för nu är som sagt redan tre moment avklarade, bara sista banan med att lyfta plåt kvar. Vi kunde egentligen ha kört upp igår, alla tre men Gunilla och Helena ville att vi skulle vänta med det. micke är förövrigt riktigt duktig på att köra kran måste jag säga. Började köra i måndags och är klar med två av tre redan på tisdag eftermiddag. Fast det är nog bara för att jag och Denise är så duktiga lärarare, lugna och pedagogiska utan den minsta antydan till tidspress!!!!

Nog om detta.

Trodde igår att jag skulle svimma sista två timmarna på skolan men det släppte lagom till barnen hämtades som tur var. Vi åkte hem och skulle ha "myskväll" tyckte Lucas. Jätte mysigt, mamma tokstädar för att inte kräkas över hur hemmet ser ut, Lucas kollade på Lotta på sitt rum och Mysan tittade på "Hanis" i vardagsrummet. Pappa kommer hem lagom tills maten är nästan klar. Mysan hoppade såklart ner i badet med honom och jag går in för att titta till Lucas. Han sov som en gris kan man säga. Halv sex hade han gett upp och somnat för natten.

Mysan badade och badade, sedan fick hon två handukar och lite mat innan vi kröp ner i sängen vi också. Som vanligt var det som att trycka på en knapp. Från lugn och behaglig till gap och skrik och krångelfia, på en mikrosekund.
Fast hon somnade relativt snabbt när pappa också kom och la sig...

Sedan var det bara Betty och Fruarna kvar på kvällens agenda sedan sov mamman också gott kan man påstå... Och jäklar vad klockan går fort när man har kul... ses väl kanske senare då!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0