Arga barn

Ja vad gör man när ens fyraåring är vansiinnes galen varje dag? jag blir knäpp på hans humör söm bara blir värre och värre för varje dag som går.
Världens goaste unge har förvandlats till en arg kille som gapar hotas och slåss, helt utan anledning också. Hittar på dumheter och vägrar att lyssna.
Skulle så gärna vilja veta vad det är som inte stämmer för jag orkar snart inte med det här.

Planen var att vi skulle äta pizza med grannarna idag efter dagis, som lilla herrn förövrigt tjatat om hela helgen, men humöret var inte direkt på topp som vanligt utan mucket började på en gång. Det slutatde med att kompisn fick gå hem efter som Lucas bara vägrade att lyssna alls. Resultatet blev naturligtvis att han blev jätteledsen. men vad gör man då? Det fungerar ju inte att både ha kakan och äta den. Snälla nån säg att det bara är en fas som kommer försvinna för all framtid om bara en liten stund. jag vill ju ha min söta rara Lucas tillbaka.

Ska lägga ner det där med att leka med kompisar efter dagis, det får bli till att roa sig ändå för det här fungerar ju uppenbart inte alls. Kanske tilloch med skulle ta lite dagis ledigt igen och vara bara vi ett tag. Det värsta är ju att inget blir gjort då och jag vet inte riktigt om jag har tid att komma efter i skolan? Får ta och slita lite hårdare kanske så man får lite tid över i slutet av veckan.

Kanske ska låta bli att fundera på bloggen och koncentrera mig på ett vettigt examensarbete och en schysst TPM redovisning istället? jag hoppas på att få massor gjort imorgon så kanske fredagen kan vara ledig iallafall...

Jag bjuder på en bild av mitt glada barn så länge:

Och en på Mysan Robban och Amelia med sedan får det räcka:



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej titta bara in.

2009-10-19 @ 19:26:19
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Hejsan.



Jag gillar verkligen din blogg, har läst den ett tag nu. Kom gärna in på min och kika, den är söt den med. :)



Allt bra med dig då ?



Kraaam!

2009-10-19 @ 21:26:32
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0