Äntligen har jag fått rumpan ur vagnen

Nu ska ni få lite bilder finally:




Nya tatton som inte längre är så ny!!!






Lucas läser för sin syster,- åh så trampade hon på ett snäckskal, åh det gjorde JÄVLIGT ont!








Här får ni hålla till godo med mobilbilder, provisorisk möblering och andra defekter, jag skyller på demensen






Lucas fryser efter badet så han tar huggkubben och ett vedträ som plötsligt förvandlas till, bord och stol






Blandad konfekt från Svärta







Från den dagen jag fick vara med på fladdermusgruppen på dagis... Behöver jag säga annat än att den blev SUPER fin som färdig?





Och så sist men inte minst, min fina, fina klänning, Tyvärr så går det ju inte att vända bilden som vanligt men ni fattar va??? Den ska förgylla min dag på lördag då Roines chef bjuder på den årliga middagen.



Kommentarer
Postat av: Denise

Supermysiga kort gumman !! O asläcker klänning , vart har du hittat den ?? Ha en fortsatt bra dag , kram !!

2009-11-26 @ 09:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0