Onsdag eftermiddag

Uttråkad? Nej då inte så värst. Tänkte mest lägga till att vi spenderade eftermiddagen ute i parken med cyklarna. jag hatar egentligen att vara ute utan att pula med något, men eftersom ungarna cyklade så blev det inte en sekund stilla iallfall. Nu ritar gullungarna för fulla muggar och jag funderar på nästa projekt. Hoppas att Linda och jonny övertar bohyllan i sovrummet så min fina byrå jag hittade hos farfar får plats. I morgon blir det nog operation rensa garderoberna sedan ska Herrn i huset taktiskt övertalas till att bygg mig en walkin closet. Lycka till med det!!!! VARFÖR blev jag inte kär i någon som gillade att snickra, bygga, måla och tapetsera? jag antar att jag får vara nöjd över hans meckar förmåga. Det sparar ju många lappar att slippa lämna in bilfan när det krånglar.
Lite bildbevis på dagen...














Mysan kör flinta tekniken fortfarande, men ett eller annat tramptag blir lyckat iallafall så det kommer nog snart.

Hej så länge! vi får väl se om det kommer ett inlägg till innan kvällen?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina barn du har,,,,lunga dig till hon kan trampa jag känner en liten "dam" som rymmde på 3 hjulingen från övre frösäng och tog hela backen ner till affären då var mor din nervös!!!!!!!

Kram moster..............

2009-05-20 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0