Quiq udate (jag var nog full i går)

Stämmningen känns bättre, mycket bättre. Hoppas att mitt job uppskattas bara. Trött som få men det får man väl lära sig att leva med helt enkelt.

Igår efter jobbet (16.30) hämtade vi barnen tillssammans och åkte direkt till City gross för en storhandling (a´la2500kr, kul med lön) sedan bar det ut till farfar för att fira våffeldagen. Vi fick bara med en bebis hem, för ovanlighetens skull. men Lucas var så fruktansvärt söt och snäll när han frågade så vi sa ok. Han har varit som en liten ängel den sista tiden.

I förrgår var han och jag hemma hos Mormor Annbritt och Morfar Gunnnar på kvällsfika (Lucas fick välja och resultatet var cocosbollar, pepperkakor och VÅFFLOR). Efter en stunds fika intag kröp han upp till Mormor och sa: Jag vill stanna hos dig och titta på tv i din säng, mormor!?.
Mormor svarade att han kunde få stanna en natt när hon kände sig lite friskare. Då svarar han:
-Jag ÄLSKAR dig mormor, så här mycket (och håller upp fem fingrar med ena handen)
Sötaste gullunge. Sedan dess så sägar han 15 ggr om dagen hur mycket han älskar mormor och vill stanna där.
Nu fick han ju sova hos sin "superman Farfar" istället men det passade nog lilla herrn iallafall.


Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

ååå så go han är!!

2009-03-26 @ 16:05:11
Postat av: anna

gud vilken gulllig liten sötis jag har till systerson :)

2009-03-26 @ 20:45:54
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0