Lucia tåg på dagis

Vilka duktiga och fina barn jag har egentligen, dom var så sjukt fina och duktiga på dagens Lucia tåg. Dåligt stolta dom själva var också eftersom Moster, Mormor och Farfar var med och tittade på. Efteråt skippade vi fikat på dagis och åkte hem till oss allihopa för lite glögg och pepparkakor.



Tänkte bara köra en snabb bild uppdatering också eftersom min inspiration till att skriva är sjukt låg just nu,,,

Detta hittade jag på motorhuven en dag efter dagislämning:




Mysan tränar till Luciatåget:


Dåligt nöjd över sin Ben 10 pyjamas:




Så här hittar man Lucas nästan varje morgon.


Första snön:




Första snögubben:



Nu återgår jag till att kolla på filmen innan bästa CSI börjar....

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg :)

2009-12-15 @ 17:23:37
URL: http://siigridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0