Uppdatering om gårdagens morgon

Mina barn är ju för söta ibland. Lucas ville vara turtles och lånade ut sitt andra allra käresta plagg nämligen spindelmannen dräkten till sin syster. Är det någon som tror att den unga damen blev nöjd? Då tror ni fel nämligen för hon blev arg och slog sin turtlesbror. Då insåg jag att det här kommer sluta i tredje världskrig innan mormor kommer och hämtar min son men även jag hade fel. Min stora duktiga unge klär av sig sin dräkt och låter lillasyster få vara turles medan han själv är spiderman... Iblan som sagt är dom för goa dom där två.

Övrig uppdatering : Mina allra bästaste föräldrar kom ju och tog sitt ena barnbarn för underhållning på högre nivå än vad trasig mamma klarar av så Mysan fick hjälpa sin mamma att städa och möblera om. (OBS! ett litet tips följer, möblera INTE om två och en halv vecka efter bukplastik då får du lida!!!!)
Skolböckerna blev därmed liggades hela dagen och idag så är jag hemma på lunch och uppdaterar blogg, måste ju säga att jag är förvånadsvärt (hur stavas detta egentligen?) duktig på att prioritera, eller vad anser den lilla skar amänniskor som är intresserade av mitt simpla liv?

Nehe dags att elda i brasan och äta lunch på lunchen och sedan städa hyperfort innan det är dags för marknadsföring/logistik lektion.....



Söt bebisar...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Tjejen! Visste inte att du hade blogg, men nu hittade jag dig, Tack för dina varma kommentarer i min blogg, de värmde verkligen!

Men jag vte inte om jag tycker det är ok att dra igång en ommöblering i ditt tillstånd, dkulle nog renta av kalla det GALET!!!



Otroligt söta barn har du iallafall. Vilken snäll storebror hon har My!



KRAM

2008-09-24 @ 13:41:53
Postat av: Fia

Hej oh ja va snäll han är lucas.... hoppas linnea blir lika mot Ida när hon är så stor.... hörru vad är det för operation du utsatt dig för?... ta det lungt.... /fia

2008-09-24 @ 14:50:01
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj oj va duktig du är som har gått ner så mycket....hur gjorde du? ja en annan kämpar just nu med vikt väktarna.... men men det är bara att acceptera man kommer nog alltid vara en liten tjockis.....men underbart att va av med sladdret va? kram

2008-09-24 @ 21:29:15
Postat av: Fia

inlägget innan glömde skriva i uppgifterna..

2008-09-24 @ 21:30:42
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0