Tiidigt tiiidigt

Just nu är jag såååå sugen på att hoppa i sängen som hämd på att lilla damen styr sina föräldrar med järnhand här hemma (dvs hysteriskt skrikande  sålänge att soc nästan var här och knackade på dörren)
men eftersom jag, trots mina fjortisliknande känslor, är så mogen så inser jag  att det bara skulle göra saker och ting ännu värre än igår, alltså låter jag bli.

VadGÖR man för övrigt när ens barn är så hopplöst att man hellre hoppar från balkongen än tar upp dom ur sängen? Och det var ju tur för mig att herr Lucas var helt underbart ur gullig igår när det var som värst annars HADE jag hoppat, det kan jag lova.
Hoppas på en bättre dag idag (nu har ju prinsessan åtminstone fått sin vilja fram och sovit på sin mammas trasiga mage hela natten)... Och TACK tack tack den som uppfann dagis annars hade nog dödssiffran bland småbarns föräldrar varit betydligt högre än i dagarna......
Man får försöka minnas detta

När dom gör det här.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0