den stora tröttheten

Jaa tydligen är den här igen. Förstår inte varför jag blir så här trött till och från. Fick avvika från skolan redan vid lunch för hela jag höll på att bli en hög på golvet. Väl hemma kändes det lite bättre men det var väl mest för man då slipper koncentrera sig så dant. Idag var det fika dropin på dagis så jag pallarde mig ner lagom till mysan vaknat.. Lucas blev eld och lågor, han hade ju bjudit in alla tidigare föräldrar och visat dom till fika bordet och presenterat dom för alla. En väldigt trevligt initiativ av personalen tycker jag. Barnen tyckte det var jätte roligt att visa sina föräldrar vad dom gjorde på dagis och Lucas berättade och var så glad, tillochmed Mysan verkade uppsaktta mammabesöket.

Har precis kommit hem från kvällsfikat hos Mormor och Morfar med Lucas. Vi tog en tur till Kvantum och svängde in där på vägen hem... Allt för att barnen ska sluta kriga med varandra. I morgon hoppas jag att tröttheten försvunnit så man kan vara människa igen.

Har förresten fått "klar" praktikplats. Förrådet here I come

Kommentarer
Postat av: fia

Faaan Faaan FAAAAn jag missade det på dagis,,, morfar hämtade linnea så dom hade fikat lite,,,, men men hon va nöjd över det!!!!

Kram

2009-02-10 @ 21:19:42
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan det vara fullmånen kanske??? Själv känner jag mig lite som en zombie efter några nätters fullmåne, dvs kass sömn!

Men nu är det dags för ett nytt försök...

Hur det går märks väl i skolan imorgon, ses då!

Kramis

2009-02-10 @ 23:41:13
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är för jvla snygg på ditt arbete ;0) *love you**

2009-02-11 @ 16:18:50
URL: http://missajdahoo.blogg.se/
Postat av: cicci

åhhh jag vet,, tror jag har eb till med bara underställströja på den e ännu hottare vill jag lova

2009-02-12 @ 06:15:01
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0