Barnfritt

Jaha så har man haft rekreationstid i över 24 timmar. Så välbehövligt att det inte går att beskriva. Var alldeles ensamen hela dagen igår. Tapetseringen gick som smort och målningen blev bra. Kära sambon kom hem vid halv fem och hade då hämtat min nya lampa som Jade hade beställt. Det blev verkligen pricken över i:t i sovrummet. Är så nöjd att det är svårt att beskriva även det.

När klockan började krypa mot 18 så gjorde jag mig presentabel och åkte i väg mot svalsta för att infinna mig hos Ida. Det vankades nämligen tjejkväll hos Karin. Fick busa lite med Loke innan han skulle nattas och mysa lite med Maja som spenderade natten hos dom.
Smilla var inte hemma. Hon hade tillbringat hela dagen hos Farmor och Farfar och ville naturligtvis stanna kvar. Smilla är lika förälskad i Farmor som Lucas är i Farfar.
Kalle och hans vän Tobbe höll på med altanen. Riktigt duktiga byggkillar må jag säga, fast Kalle inte borde bygga något alls med sin trasiga arm.

Som vanligt en halvtimme sena så dök vi upp hos Karin. Förmodligen var det ingen som blev förvånad och vi var inte dom sista som dök upp heller. Det visade sig vara ett otroligt bra beslut att infinna sig, mycket prat, skitsnack och skratt under kvällen. Dessutom hörde Farfar av sig och sa att ungarna kunde stanna kvar över natten. Underbart då kunde man slappna av ännu mera.

Gjorde en relativt tidig kväll iallafall, var nog hemma till halv elva ungefär. Glodde lite på 2½ män och scrubs innan jag somnade in.

Tror att lite ensamtid var det bästa som kunde hända just nu. Har sovit ända till kvart i elva i morse. Så underbart med lugn och ro, varken sambo eller busar som tjatar på en.

Nu ska håret få sig en omgång och sedan ska busarna och nya bilen hämtas....

Lite bilder från igår:
















Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vilken söt tapet du hittat!... allt bra annars? ska du ut något ikväll? ring om du vill ta en öl lr flera;-)

2009-08-08 @ 09:37:06
Postat av: Anonym

fy j*vla snygg tant med hund ;0)

2009-08-08 @ 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0