God morgon

Jaha här ser ni en flitig bloggare, var visst en del veckor sedan jag ens var inne här.

Jag är numera hett eftertraktad på arbetsmarknaden istället för tryggt studerande. Hoppas att någon vänlig själ vill anställa en helt färsk stackars flicka på 27 år...

Barnen är som vanligt mer vilda än tama men det kommer små ljusglimtar då dom åtminstonde som en enad front terroriserar sin stackars mor. Mysan har ju hunnit fylla 3 och Lucas 5. HerreGud vad tiden bara flyger iväg även fast vardagarna går så extremt långsamt.

Idag ska vi till dagis för första gången på över en vecka. Lucas fick några suspekta prickar så vi tog det säkra före det osäkra och stannade kvar på landsbygden. Vi har roat oss med att pula på tomten och knallat i skogen.

I fredags fick vi lite barnledigt och åkte och bowlade tillsammans med Mr R:s jobb. Mycket trevligt även om jag insåg min begränsningar på bowlingbanan. Jag insåg iallafall att jag lärt mig dricka alkohol på det sunda viset, dvs inga pinibla moment och inget illamående. Har man blitt vuxen då? kanske ska skapa en ny blogg som är mer vuxeninspirerad?

För övrigt går renoverinen alldeles för sakta, hoppas att gipset kommer upp på väggarna till helgen iallfall men det kanske är för mycket att begära, min stackars sambo är helt ledbruten. Han börjar bli gammal tror jag..

Jihoo nu är klockan äntligen halv och vi kan åka till dagis!!!!

hej så länge (och det kan bli länge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0