Måndag morgon

Jaha nu sitter man här efter en natt utan mycket sömn alls. Blev väckt vid två och hade fruktansvärt svårt att somna om. Men det blir nog inte en så lång dag idag så det ordnar sig.

Igår började Herrn och Farfar att tömma på vinden igen. jag och barnen åkte till mamma för lite lunch, sällskap och för att hämta en ny tv till Lucas. Hans gamla var färdig för tippen nämligen och livet är ju tydligen väldigt trist utan en tv.

Svängde förbi hemma i lght:en också för att hämta dammsugaren och lite andra prylar. Barnen skulle ha med sina Favorit leksaker också, fast dom packat med sina favorit leksaker hundra gånger om. vettefan hur vi ska få plats med allt här ute när vi väl måste tömma hela lägenheten.

När vi kom hem var det bara att ta i med hårdhandskarna och hjälpa till med det sista från vinden och sedan börja tömma av det gröna köket. Kom en bra bit på vägen även om det är mycket kvar. Tänkte ta en satsning idag också efter skolan så man är klar till helgen. Måste verkligen sätta fart igen om vi ska komma någon vart. Bara fyra veckor kvar i skolan också, ser fram emot examen med skräckblandad förtjusning. Ska bli skönt att det 2½ år långa projektet är över men jag vill ju inte skiljas från mina nyvunna vänner, min familj på dagtid i veckorna.

Tristast av allt är att min älskade syster flyttar tillbaka for life till Oskarshamn. Jag vill inte det jue!!!!

Näha om man skulle platta håret och lägga på lite smink så man sliper ge folk en hjärtattack när man stövlar fram idag!!!!

Puss och hej!


(fina mamma och syster yster)


Kommentarer
Postat av: Sara

:) Tack :)

Ni är väldigt välkomna att flytta med mig ner!!! Om jag får jobbet imorgon så kan jag köpa ett stort hus till oss allihop ;)



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-04-06 @ 16:56:50
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0