jaha

Då var boken färdigläst.. Ok då den kanske inte var skittråkig då, men jag måste ändå säga att en stor del var en upprepning på ledarskapskursen och en stor portion sunt förnuft, fast det är väl å andra sidan inte helt oviktiga saker så de tåls att upprepas, dessutom har jag för mig att ju mer man ser upprepningar desstå bättre sitter de vid framtida händelser.

Tänkte gå igenom mina pyssellådor och skänka lite till ungarna som verkligen börjat uppskatta det här med att pyssla. Igår målade vi tomtar som sedan Gammel mormor och morfar fick på en sen kvällsfika. Lucas började dessutom att sy på sin snägubbe som jag inhandlat på Rusta. I morse vaknadee jag av att Lucas satte på barnkanalen och satt och pysslade klart med sin snögubbe. Jätte söt och stolt över sitt verk.

I eftermiddag är det pizzabakning på listan, inspirerad av min systers ansträngningar. Jag känner mig som en sjukt värdelös mamma men det ska det fan bli ändring på. Nu sak barnen få all överbliven vaken tid och när dom sedan dunnat in får all praktisk marktjänstgring göras. Nu är det ju dessutom hösttider och kallt som fasen ute, då passar det bra med pyssel och bakkvällar.

Förövrigt blir detta mitt 201:a inlägg, kanske ska fira med något trevligt? Nån som har något förslag kanske?

Nehe, back to the must do´s!!!

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: a home far away

Mmm gott med pizza det ska vi me äta i dag, saknar dock "svensk" pizza, haha



Ha en fin torsdag!

Kram Gunilla i Singapore

2009-10-15 @ 10:22:06
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0