Hemma på lunchen

Efter som jag är så högeffektiv i skolan nu för tiden behöver jag en massa energi, eller inte. Istället passar jag på att tvätta, diska, plocka undan ungarnas leksaker och bädda. En liten bloggning till kan ju heller aldrig skada.
Och såklart eftersom jag är så äckliogt fläskig att jag inte kunde somna om igår förrän jag dyrt och heligt lovat att börja banta idag så bjöds det på tårta i skolan. Tror nån jag jag kunde låta bli? Nej just det finns nog faan ingen som har lika dålig karaktär som jag. Har ju lyckats gå ner så mycket men sedan operationen så går det bara uppåt igen. vet snart inte vart jag ska ta vägen långre. Ångesten hägrar!!!!
Skulle behöva anmäla mig till biggest loser som ska gå på fyran problemet är att jag inte vet hur fan man anmäler sig.

Jaha det var dagens självömkan, jag lovade ju en bild eller två på kalaset i helgen så det kommer väl en eller två här.


Födelsedagsbarnet





SurMysan vill inte vara med





Och mammas fotomodell





Bättre när man får vara hos Pappan





Modellen igen





min fina syster




Puss Mormor



Morfar inväntar mumsiga maten




och så snyggast i stan såklart...

jaha det var lite bilder från mormors kalas. Nu ska jag kasta i mig resten av födan innan jag stressar ner till skolan, måste ju hinna med ett parti skitgubbe innan Christer kommer och lär oss ställa in tid på PLC:n...
Puss och hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0