oj nästan en hel vecka

Det var ju ovanligt dåligt måste jag erkänna, men jag skyller på omotivationen till allt,,, Känner fortfarande ingen större lust men som allt annat man tar sig för så är det bara att genomföra.. Jag menar hur svårt kan det vara att slänga ihop några rader egentligen?
Veckan då?
Måndagen spenderades hos Jade, hela dagen utan ett uns till att plugga nånting. Hemska jag!!!
Tisdagen: Vaknade kl halv 7 av att Lucas ville kräkas, han tomkräktes och gick och la sig igen. Bara att ringa dagis och säga att vi blir hemma idag då!! Han vaknade igen vid halv 11 och var pigg som en lärka. barnen spenderade förmiddagen framför tv:n medan jag städade och plockade. Tog faktiskt fram skolböckerna men kom inte långt på den resan förrän Mysan destroyer ville vara med på sin brors pysselbok....
Jag packade ihop och på oss och svischade ut till farfar. Blev kvar till femtiden innan vi åkte hem igen.
Tur att räddande ängeln var hemma då!!!
Onsdag: Lämnar barnen på dagis, går hem för att städa undan den värsta röran och tar fram datorn... Hör och häpna jag lyckades med att komma igenom halva arbetet!!!! Sedan ringde Jade och frågade om inte jag och ungarna skulle ta en fika på kvantum med henne och Filippa. Javisst sa jag det kan ju vara trevligt!!!
Att man aldrig lär sig något, att ta med två barn att fika är ett helt projekt, det var ingen på Kvantum som missade att vi var där det kan jag iallafall lova. Tanken var att vi skulle handla också men Lucas vart bajsnödig och jag hade inga mer 5:or efter som hela barnligan redan varit kissnödiga så det var bara att åka hem utan föda.
När vi kom hem med det bajsnödiga barnet hade det gått över!!! Vad förvånad jag blir. Bara att skutta in i bilen och åka och handla igen.

Ja och helgen behöver jag väl inte ens uppdatera, den har som vanligt tillbringats i skogen i Svärta för renovering. Barnen har bakat bullar med Lena och busat med Amelia, Papppan i familjen har tapetserat, målat och spikat lister och dörrfoder. Det går sakta men säkert framåt...

Idag går alla tankar till Denise som ligger på operationsbordet!!! Jag håller tummarna och väntar med spänning på samtalet om att allt gått bra.

Ses och hörs!!!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack gumman, det värmer !! Mår hyffsat bra... Mår illa & har ont, orkar knappt gå tyvärr. Ca 10 meter med gåstol, sen håller jag på o spy typ... Jag har ne egen morfinpåse, så det är bara att trycka på en knapp så får jag morfin genom mitt dropp. & så får jag insprut när jag är illamående :) Ringer när jag kommer hem, blir nog på måndag skulle jag tro... Massa kramar från mig !!

2009-11-14 @ 02:28:15
Postat av: fia

HAHAHA dessa Underbara KIDS,,,,

2009-11-16 @ 21:03:42
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: fia

HAHAHA dessa Underbara KIDS,,,,

2009-11-16 @ 21:04:18
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0