Vilken härlig start på veckan

Hade flyt på praktiken igår. Eller jag tror det iallafall. Vi får se idag när materialet ska gås igenom med cheferna. Men det känns bra iallafall. Hämtade barnen tillsammans med herrn och pyste hem för lite middag, Mysan var lagom tjurig för hon ville åka buss men det gick över efter lite mat i magen.

Sedan packades badkläder för min del då jag och Linda boka ett aqua fys pass. Roine tog med barnen till farfar under tiden. Kändes så jävla skönt att få röra lite på fläsket igen. När familjen hämtade upp mig efteråt hade lilla herr bus somnat på vägen och fortsatte att sova gott även när han las i sängen.
Lill fisen var snäll och lugn, somnade en bit in på CSI efter diverse boande i sängen. Bar över henne till deras säng och glodde klart på CSI, my name is Earl och Scrubs innan John Blund stod med snöskyffel och öste sand även i mina ögon.

Lucas kom och bad mig sova hos dom nångång inatt men bara jag får somna i min säng så känns det bra.

Ny dag full med spännande mål, vi får se om det känns lika bra i eftermiddag.// Cicci


Kommentarer
Postat av: anna

sv: okej jag håller nog med om det faktiskt :) <3

2009-03-31 @ 20:49:38
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/
Postat av: anna

svar tack så mycket <3 och du är ju duktig själv så det är bara att fortsätta knåpa med bilder. :)

2009-03-31 @ 20:51:23
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/
Postat av: anna

alltså ignorera det sista jag fattade fel bara strunta i den hehe :)

fast duktig är du ju ofcurse:)

2009-03-31 @ 21:09:16
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0