sitsta dagen den här veckan

Eller ja iallafall den sista dagen med en massa måsten.
Idag står det på listan att plugga innför nästa prov, Metallurgi, Wieee, eller inte, så jäkla stor process och så mycket små processer och olika nya ord som man ska försöka pränta in, känns så där faktiskt. Bara att bita ihop ock försöka iaf.


Igår bakade jag och Lucas och Mysan en choklad kaka (VLCD?) för Lucas ville bjuda hit superman farfar. Mysan slickade mest av alla verktyg som användes men herr Lucas var riktigt duktig som vanligt.
Och gott blev det, Mysan var jätte arg igår, hela tiden, och det förbättras ju aldrig av att storebror bara retas hela tiden. Fast det är mitt eget fel och jag vet om det, Var så sjukt trött igår att jag inte orkade engagera mina stackars barn. Ska försöka ha en bättre framförhållning idag.

Barnens knäppis till Farfar med mina vantar på sig
Hej svejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej men provet ser vi väl fram emot? NOT

Men man börjar ju lära sig lite grejer iaf :) Tacka vet jag stålboken, den ger mig hopp inför provet!



Snygg bild på farfar :)



<3

2009-03-13 @ 07:47:10
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: cicci

Kul att man kan stava,, Faan så bra det kommer gå på praktiken känner jag nu...

2009-03-13 @ 12:16:59
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0