Ojoj

Tror det har bliviit lite mycket House MD på sista tiden, han hembesökte mig i mina drömmar. Fast bara hans kropp, sinnet var någon helt annan. Men det kan misstolkas. Härlig dröm i vilket fall.
Ända tills Mysan tyckte mamma hade drömt färdigt och började vråla vid ett tiden i natt.

Lucas blev kvar hos farfar en natt till så det var lugna gatan här hemma igår eftermiddag. Vilket var skönt eftersom jag knappt orkade ta mig ur soffan.(därav alla House avsnitt som plöjdes igenom)
Tur att lillfisen blivit så stor att hon kan sitta med pussel eller nöjer sig med att vi bara är i samma rum.

Nu ska kaffet drickas innan fejset ska målas. Ha en toppen dag det ska jag ha!!//Cicci

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att det verkar lite bättre nu!



Här vankas det kålpudding och ihopkoppling av nya inspelningsbara dvd`n (mattias inköp = sara´s kopplingsprojekt)... Sen är det dags för första natten (av tre) för min del så jag ska sova lite ikväll innan jag sticker.



Kramis

2009-03-27 @ 15:38:28
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Mattias

Haha. jag kan egentligen med att koppla ihop grejerna, men ibland är instruktionsboken helt störd. och inga bilder finns heller...mohahaha

2009-03-27 @ 18:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0