lagom bra första dag

Första dagen på praktiken, kändes skitbra att komma tillbaka, något förvirrande att komma igång med mitt projekt och surt som räven sa om rönnbären över vissa människor.
Blir så trött på mig själv, att jag aldrig nånsin lär mig hur jag ska hantera människor. På det stora hela är jag dock nöjd. De flesta verkade iallafall tycka att det var okej att se mitt fejs igen, nu hoppas jag bara på att inte göra någon besviken...
Hoppas det går fort fram till torsdag när Pärra kommer tillbaka, behöver stöd, pepp och en dosa humor om detta ska bli en trevlig erfarenhet. jajja nu e det CSI och det är heligt som ni alla vet(eller borde veta)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns tyvärr bitterfittor och surgubbar lite här och var... det är jobbigt att ha med dem att göra men man kan ju inte vara alla till lags, endel blir ändå aldrig nöjda!



Hoppas de skärper till sig!

Saknar dig!

Puss & Kram

2009-03-25 @ 12:01:50
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0