Här sitter jag

Med grov alkoholabstinens,,,
Vidrigt att man ibland är så sugen på att slippa vardagen att det gör ont i varenda nerv.

Veckan har flytit på tok snabbt, kanske för att Roine och Lucas var hemma veckans tre första dagar. Jag och Mysan har varit på dagis och skola, varav jag blivit hjärndöd på Teknologin.

Känner att min koncetrationsförmåga är lika med noll idag, dels för att Totte terrar mig på MSN och dels för att mupp Andreas svek mitt sista hopp till förtäring i går. Det får bli ett kort inlägg så får jag försöka hitta skrivnerven till ett senare tillfälle..
Love to all

Kommentarer
Postat av: Totte

Men du fick ju förtära lite iaf :)

Jag med fast bara lite, tog det lugnt...

Men vi ska ut tillsammans någon dag cicci helst innan ni går på praktik!

2009-03-08 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0