Fortsättning...

Precis hemkomen,,
Har hämtat Mysan på dagis eftersom Roine och storbus varit hemma under dagen. Lucas har krupphostat inatt men det e inge fel på honom i övrigt så imorgon blir det dagis igen.

Har pluggat fysik hos Jenny på eftermiddagen medan hon fixade mina naglar.. Det e ju sådär lätt att skriva med färlängningar på fingrarna. Ni får ursäkta eventuella stavfel och extra bokstäver... (det beror isåfall endast och bara på naglarna) I vilket fall. TACK Jenny.....

För att fortsätt på föregående inlägg så tror jag att ni förstår att Lördagen fortsatte i lugnt tempo. Pappsen var trött och det var jag med vill jag lova, Tror vi somnade innan nio hela högen.

På söndagen hälsade vi på Mormor och Morfar innan vi åkte in till stan för att lämna in Roines klocka som mystiskt gått sönder under kryssningen?! hmmm?!

Hittade ett par byxor till mig med (tack Jade för tipset, lovar att inte ha dom när du har dina).
Åkte ut till Sjösa för att insupa lunch och hämta storbus. Han var i extas när vi kom för han och Lena hade bakat sockerkaka för att bjuda oss på,dessutom hade farfar fångat en råtta han ville visa oss. Han försökte även visa (sin?) katt, råttan vilketresulterade i tefats ögon på tjabo innan han blixtsnabbt togråttan och åt upp den.

Lucas var inte lika lycklig över att det var dax att följa med hem utan blev vansinnesgalen på vägen hem... Det blev dock lite bättre då vill skulle till Morfar Anders på kalas.... När fikat var slut och barnen sockertoppade efter glassen ville han fortfarande inte åka hem så morfar tyckte han kunde få stanna en stund....

Övrig familj åkte hem och myste i lugnet.

Morfar Anders skjutsade hem pojken lagom till kvällsmaten, han berättade stolt att morfar sparkat och slagit honom och att han då hade hoppat på sin morfar.... Hmmm tänkte jag och ringde min far för att fråga hur det låg till. Dom hade varit robotar visade det sig.. Jaja så länge han är nöjd och glad så...

Nej nu ska jag rädda Mysan från sin elaka skrikbror... Hej sålänge,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0