Torsdag

Vaknar typ kvart över 8 av att Lucas vrålar.-JAG ÄR KLAAAR!!!!
Bara att gå upp med andra ord. Sedan väcker han sin syster trots att jag ber honom att låta bli. Barnen äter frukost direkt vilket är ovanligt (eller Lucas brukar gärna vänta nån timme innan). Jag kollar Lucas blogg som Anna fixat till. Checkar av Facebook och dricker kaffe.
Väntar på att klockan ska bli 9 så Mysan kan få prata med sin älskade pappa på frukosten.
Pappa svarar efter en massa signaler och säger, - Nejmen Hej Mysan! Är inte du på dagis?
-AHHH, skriker jag, faan är det torsdag idag?

Jaha full rulle kanelbulle som en viss granne brukar uttrycka sig. Bara att kasta på kläder och sladda ner till dagis. Tycker ändå det var bra jobbat 20 minuter från tre nakenfisar till hemkommen mamma.

Jaha storstädningen från igår finns inte ett spår av så det är bara att börja om från början, sedan tänkte jag försöka hinna läsa lite oxå. Vi får väl se hur det blir med det. Puss alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

tackar så mycket, och varså god till lucas blogg.



ni verkar hahaft en livfull morgon iaf ;)

2009-07-30 @ 13:51:02
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/
Postat av: Sara

Du har det bra du, som inte ens behöver hålla koll på vilken dag det är ;)



Själv måste jag upprepa ett flertal ggr varje kväll vad det är för dag, så jag inte missar att gå till jobbet dagen efter... haha



Kramis

2009-07-30 @ 18:04:47
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0