slut och färdig

Hua. Ligger här i soffan med datorn i knät och önskar mig långt bort, utan smärta och jobbigheter. I dag är en sådan däe dålig dag som man bara inte vill vara med på längre. Kanske beror det på pappas ommålade hus eller på visiten på ALV i går eller möjligen inget av ovanstående, vem vet? Ont gör det lik förbannat. Det värsta är förmodligen att orken försvinner i samma takt som smärtan kommer krypande.
Råkade dessutom trycka i mig ett par finskorpor hos mormmor tidigare idag som visst innehöll äggpulver. Som om ledvärken inte var nog utan lite mag/kramp/ryggbesvär skulle visst vara pricken över i:t.

Nu blev det gnäll blogg i allra högsta grad när jag egentligen skulle orka ladda ner bilder från gårdagen liggandes här i min soffa.

Tur att Lillstrumpa orkade med busig fyraåring så mamma kan bara vara med lugn godisätande tvååring....

Eller nehe hade visst inte ens tömt kameran så det får bli när jag orkar ta mig upp ur soffan---

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0