ursämst

usch vad dålig jag är på daglig uppdatering...
Hade i vilket fall prov i ritteknik idag och det gick väk hyfsat,, Bättre var att jag äntligen fick veta hur jag ligger till i alla avklarade kurser,, VG i allt vilket sporrade mig till att kämpa vidare med det som innan känndes lite avigt..

Eftermiddagen spenderades i köket väl hemkommen efter ha hämtat min dotter hos mamma, (dagis har haft planeringsdag idag) har lagat pakistansk mat.. Mums filli bums blev det, När disken var omhändertagen och allt ris tvättats bort från Mysan var det dags att hämta storbus hos farfar. Lucas hade äntligen lekt färdigt i den förtrollade skogen där HiaHia bor och ville komma hem. Jag packade ner pajen jag knådat ihop innan maten så vi tog en sen (och sur) fika i bästa farfars superman hus( ja om man frågar Lucas vart farfar bor),,,
Nu ska jag städa (läs ligga i soffan) innan det e natti natti för nu sover båda kidsen i sina sängar utan besvärlig nattning... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0