nejjaha

Då får man se till att bli seriös då när lillstrumpa vimlar omkring på mina sidor... Tänk att man går med sådana skygglappar på att man missar att snorisen är 15 har moppe och BLOGG... Herreguud förstå hur lost jag kommer va när kidsen kommer upp i den åldern... Typ: Jaha du kommer hem med polisen i örat fast du bara är 4, nehe okej hade du blitt 15 redan?
Smart eller ej? Idag ska dagen tillbringas med att rita svin tråkiga ritnigar så man betar av den där jävla kursen nångång... Vilket jäkla evighets-hålla-på, Jag som fullkomligt avskyr upprepande uppgifter, BLÄH..
Ibland känns det som jag läser helt fel kurser, fast bara när jag hamnar i en svacka och det kommer sånt här skit.. maskinelement gick ju ann för att inte tala om produktivt underhåll ocg energi och miljö... Nehe väcka snorisarna och förbereda dagen kanske?
Tack alla girls för lång lunchen i går förresten, Det var underbart att få komma ifrån studierna och hitta nya krafter...

Kommentarer
Postat av: lillasyster

haha ja jag kommer upp med moppen när jag tagit kortet, som sker den nittonde januari =D

2009-01-09 @ 15:23:48
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0