Besök hos mammi

Det var fruktansvärt ensamt i skolan idag då alla har "hemmastudier" så jag stannade bara till halv 11 innan jag tyckte syran fick gå upp och hjälpa mig förstå fysikens ofattbara värld. Så nu sitter jag alltså hemma hos mamma och väntar på att Izac ska ha bajsat klart så min syster kan förklara hur faaan man räknar ut hur högt en 24g pil hamnar i luften om den blir skjuten med en kraft på 1,67N.. Om jag detvillsäga har räknat ut kraften rätt, you never know.

Jag har förrövrigt skrytit lite i veckan om hur otroligt lätt det var att få mysan att sova själv i sitt rum så det fick jag igen för igår.. Hon sprang upp säkert 157 gånger och var helt vansinnig innan hon efter drygt 1 timme äntligen somnade in. Bara för att iallafall komma och lägga sig i min säng på natten nångång... Jaha det är bara att lida antar jag, och hoppas på bättre lycka nästa gång..

Känner att det drar i min kropp, är sugen på något men vet inte riktigt vad. Ensam tid för mig själv eller en kväll på galej eller kanske mysig middag med min bättre hälft.. Skulle vilja ha en riktig familjekväll när alla bara är glada och snälla men det är nog förmycket begärt skulle jag tro. Mina kära bebisar kan ju inte riktigt vara tillsammans för slåss dom inte så busar dom så våldsamt att nån börjar grina ändå..Längtar tills dom blir så stora att dom faktiskt kan lugna ner sig och bara leka med sina saker istället för att springa runt och klättra på allt.. Ska kanske göra lite deg i dag då sitter dom stilla en liten stund iaf...

Och alla nu får ni hålla tummarna så jag får min praktikplats som jag så hett önskar mig....

Kommentarer
Postat av: anna

jag håller tummarna men jag undrar också vad e för praktikplats =D

2009-01-30 @ 18:33:59
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0