Vad gör man?

Jaaa vad gör man när barnen bara slåss och bråkas hela tiden? Deras nya grej för att reta varandra är= Min Pappa, Min Mamma och sedan fortsätter dom tills någon är hysterisk. Försökte oss på en trevlig familjehandling efter dagis igår som resulterade i skrik panik och två hyperstresade föräldrar.

Nån som trodde dom lugnade ner sig väl hemma? Jaha isåfall var det hel fel, för här bråkade dom om vem som kunde efterlikna Hulkens vrål bäst. Det ni, den ljudnivån var inte och leka med. Jag gick till solariet en stund för att koppla av och när jag kom tillbaka hade vrålandet upphört iallafall.

Hoppas att den här dagen börjar och slutar bättre så man har någon lust att aktivera sina barn under helgen istället för att sitta och vagga i ett hörn och längta till måndagen igen.

Idag ska jag banne mig bli färdig med det första häftet i metallurgi. Det bara är så,, Ska fan inte åka hem förrän det är färdigt.

Förresten e det fjärde dagen med pulver.. tror ni jag lyckas? Jag är tveksam men det e ju faan så trevligt när vågen redan nu trippar åt rätt håll.. Roine insåg förövrigt att han kanske också borde skärpa till sig, så nu blire andra bullar (eller allevo drinkar) här hemma. Skönt att slippa kämpa själv med en sambo som bara äter chips och dricker öl...(nu får han dricka drink och tugga morot istället)
Så här glad är herrn när det inte passar..

Kommentarer
Postat av: anna

vulka trevliga barn det låter som att du har.

2009-02-12 @ 07:55:17
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/
Postat av: Sara

ååh nu blev jag ju riktigt sugen på en kväll hos syrran... hoppas de är lugnare eller iaf snällare idag ;)

2009-02-12 @ 16:12:28
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Carro

Guuud vad jobbigt det där lät med jätte skrikiga barn... jag är iaf inte avundsjuk;-)duktiga ni är som går på Allevo!! vill oxå gå på de.. men älskar mat alldeles för mycke för att klara de... så jag får pallra mig till gymmet istället... trevlig helg.. Puss

2009-02-12 @ 16:26:15
Postat av: fia

Ojojoj ja jag veeet Linnea bråkar redan med IDA och hon gör så gott hon kan med att "stånga" Linnea i magen!!!!!! haha dessa barn,,,,,

men va duktig du är med alevo igen,,,, du som är så mager!!!!! kämpa på som du redan vet är du min "mentor" hihi -17 än så länge!!! tack för det gumman!!!!

2009-02-12 @ 19:51:49
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: fia

by the way!!!! jag fick en till jätte fin teckning av Lucas idag!!! han är så gullig & pratar gärnet med mig så fort jag kommer,,,,, även där skrek Linnea & han på varann lite,,,, men vänta du om 10 år kanske dom är "Ihop",,, hihihi

2009-02-12 @ 19:53:33
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: cicci

Jasså får du teckningar av min lillprins... Han har ju sina fina sidor också,, Eller jag vet att han är världens underbaraste och det är mysan också,men inte tillsammans för dom bara kan inte vara sams. Lucas älskar verkligen att rita, kanske ska fota några bilder och slänga upp på bloggen. Och tack för att jag får vara en förebild, det känns helt underbart, nu är jag ännu mer motiverad.

2009-02-13 @ 06:28:42
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0