Tack Sara!!!!

Tack tack tack för min vackra fina blogg.. Blev jätte glad och det blev bättre än jag kunde tänka mig.. Och ja i dag får vi kämpa på tillsammans...

Igår kväll var Mysan helt hopplös att ha o göra med så Papi bestämmde sig för att natta surfian.. Efter ca 40 minuters illvrål fick mamsen ta över sedan sommnade hon på 20 minuter... Lucas fick var uppe en stund till och känna sig lite stor sedan tassade vi in i Barnrummet tillsammans och han slocknade utan gnäll och viskningar efter ca 15 minuter.. Kanske går att söva i omgångar ändå. Tack för tipset Linda!!!

Att barnen sedan kom till vårat rum i natt IGEN är en annan femma, dom har ju iallafall somnat in där dom ska (och mysan har faktiskt sovit i sin säng hela nätter ungefär varannan natt och det är mycket värt)...

Dags för en ny dag med nya tag.... Mina fiiina gulliga ungar,

Kommentarer
Postat av: anna

sv: nej jag har inte fått det än men mamma har i alla falla betalat nu idag :) och jag vet att jag är dålig på det men ska försöka och berätta det hehe :)

2009-02-05 @ 22:25:33
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/
Postat av: Sara Rodas

Det var så lite så, bara roligt att fixa och trixa... nu har jag ändrat lite detaljer så sidan känns mer enhetlig, dvs det jag inte hann sist.



Lycka till med de nya sovrutinerna!

Kramis

2009-02-06 @ 15:47:04
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Klart jag kan lära dig lite trix nån dag :) Så det blev ingen utgång ikväll eller? Jag erbjöd mig igår iallafall...

Hoppas du får en mysig helg ändå, nu ska jag blaskamig iväg till bussen. Upptäckte förresten att skorna jag tänkte ha ikväll har tappat klacken, nedrans så typiskt!!!



Puss & kram på dig!

2009-02-07 @ 08:37:57
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0