Nu ska ni höra nånting som jag vill tala om...

Hihi jag är hjärnskadad från all skrållan musik som går dygnet runt här hemma...


Nej mitt inlägg kommer att handla om gårdagen då jag fick en ny hjälte och träffade min nya idol.
Kvällen började hemma hos jenny där vi startade med gourmet middag på fin porslinet.
Mitt i middagen som spenderades där endast fina gäster sitter i ljuset av levande (ganska dyra) ljus för en extra stämmning smög Roger in med ett erbjudande om att skjutsa finfolket till den exklusiva klubben... Vi tackade och bugade och redan här kände jag att mina misstankar om Roger förmodligen var sanna.


Efter en trevlig afton i loungen med den hippaste musiken och det trevligaste sällskapet kom så den utlovade taxin för att hämta herrskapet. Det bar av till Birgers där hela nyköping hade samlats för att kråma sig inför tv kamerorna (läs 50 personer i lokalen).
Jag behövde mer alkohol i benen innan det började rycka i danstarmen men efter nån timme så kom man igång riktigt ordentligt. Sedan hade jag spaghettiben resten av aftonen. Träffade min underbara kusseluring med sällskap på dansgolvet så jag och Oscar (danskungen) svängde våra lurviga och visade övriga var ribban låg under kvällen... Tack Oscar för en trevlig dans.
Men eftersom jag glömde bort att fota på krogas fick det bli en gammal bild

Jenny var i en klass för sig , redan vid 20 tiden var hon som en heliumballong som bara hade taket som hinder annars hade hon nog flygit sin kos under kvällens gång. Jag Natta och Tezza försökte så gott vi kunde att komma till hennes höjder men det var inte det lättaste vill jag lova (hon fick nöja sig med vatten drinkar de sista timmarna).

Framåt 2 tiden besannades min tidigare aningar om att Roger faktiskt är en riktig hjälte då han ringde för att erbjuda sina tjänster som chaufför igen... Du är min nya Hero med superkrafter som få...


Jag och Natta beslutade oss för att avvika från den exklusiva klubben ett slag tidigare för att hinna köpa pizza till min hungriga sambo. Väl inne på pizzerian träffade jag min nya Idol. Det sveper in en främmande pojke som på ett litet skamset moln och vill beställa en ny pizza för en billig peng. En precis likadan som han precis lämnat stället med. Anledningen till detta beslut var att den tidigare pizzan rymt ur sin kartong när han helt oförberett blivit attackerad av en stolpen precis runt hörnet... Jag blev stört imponerad och lovade att omnäna denna händelse på min välbesökta blogg..
Vet inte riktigt vad det var som fångade mitt intresse med denna händelse, ögonen som lite skamset tittade på pesonalen, det härliga leendet när han berättade om händelsen eller nått helt annat. Här är min nya fortfarande okända idol i vilket fall...
.

Kvällen som började ganska segt slutade som en förtrollad kväll med riktigt härliga händelser.. Tack Fia och kompani för att ni e så goa och snälla det värmer i hjärtat att höra såna ord. Och Tack TEZZA för att du bara spädde på mitt ego.. LOVE TO ALL

Nu ska jag baka bullar (i mikron, Tack ICA) och titta på ännu en omgång av Skrållan,,,

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en kanonkväll! Du får höra om min lördag imorgon i skolan :)

Kramis

2009-02-08 @ 18:52:28
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Carroluttan!

Låter som du hade det underbart:-) vi hade också kul... jag gick ju ut spontant och det är ju då det oftast blir som roligast:-) jag ringer dig iveckan... ha det! Puss förresten vart fick du tag i kortet på Oscar? haha!!

2009-02-08 @ 19:58:13
Postat av: fia

hahaha den pizzan såg vi med,,,,, och vi försökte tigga skjuts av Roger som snällt förklarade att det va fullt!!!! hihi så det va ni,,, du jag ska försöka fixa bild med förklaring på snurrflätor på bloggen i morgon .,,,, eller en liten film snutt kanske,,,,

Kram

2009-02-08 @ 22:29:06
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: cicci

Bilden på Oscar är från morfars 70 års dag och på dig hittade jag bara från Lucas som nyfödd,,, eller jag orkade inte leta så mycket bland alla miljoner kort...Vi måste träffas innan du åker till paradiset

2009-02-09 @ 06:37:33
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0