Nu blir det äntligen av

En liten tur på krogen det vill säga... Ser verkligen fram emot kvällen och vill passa på att tacka alla underbara som ställer upp som barnvakter. TACK mormor och morfar och TACK farfar och Lena...

Barnens far är i fjälla över dagen för att åka lite bräda med sin bror och Tobbe. Trevligt för honom men mindre kul för mig eftersom dom snott min bil för att ta sig dit med. Trodde barnen skulle vara sjövilda idag men det har gått riktigt bra hela dagen. Hel goa och mysiga små knoddisar har jag... Hoppas att dom fortsätter med sitt änglalika beteende när dom ska sova borta i natt också.
Men jag är inte orolig dom har ju världens bästa barnvakter så det är inga problem.
Undrar för övrigt om jag är den enda som känner mig lite sopig som ordnar barnvakt för en utekväll? Men det är väl det gamla dåliga mammasamvetet man får på köpet som förälder som spökar skulle jag tro.
Kul ska det bli iallafall att träffa sina vänner igen. Skamligt att bo i samma stad och aldrig ses,,, Men jag skyller inte på nån annan än mig själv. Love to everybody..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0