mammas lilla fis

Lucas blev utackorderad till farfar för natten. han var överlycklig. Och inte det minsta dålig nånstans, skulle tillochmed kunna påstå att han var lite livligare än annars. men visst han var jätte gnällig när jag hämtade honom på dagis, och en stund hemma. Men efter picnic i soffan framför Pippipuff så var han precis som vanligt...
Mamma hämtade Mysan igår på dagis, hon var skitanöjd för Mormor kom. Inte lika nöjd för att Mormor åkte på möte och när Lucas började retas med att han skulle till Farfar och inte My då blev hon jätte ledsen.
Hon satte på sig sin fina pyjamas"klänning" tjocktröja jacka och fin skor och sa -Heeedaaa, mamma, ja gammemomoa.
Det vill säga, Hej då mamma jag åker till gammelmormor.
Stackars bus som fick nöja sig med tråkiga mamma och pappa. men det gick rätt bra ändå, hon fick sminka sig och oss en stund och sedan sova i våran säng inatt. Snart ska gullet väckas och fösas till dagis. hade jag inte haft möte kl 8 så hade jag nog vart hemma idag eftersom hon rosslar så förbannat.


Min fina fina familj

Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hoppas att påsken var bra =)

2009-04-15 @ 06:29:17
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0