Välkommen till min nya blogg!



Här tänkte jag alltså samla tankar och funderingar om jag nu någonsin lär mig hur alla knappar och funktioner fungerar.
Dessutom ska jag hitta tid att blogga mellan barnens och sambons krav, tvätthögens skrik och min egen panik över att få grus under fötterna INOMHUS. Ja nu försökte jag förneka ännu en gång att jag även ska ha högsta betyg i alla kurser på skolan oxå så det är väl bättre att jag läser en tråk bok nu så jag får ett betyg över huvud taget.
Så länge bjuder jag på mina underbara terroristbarn....

Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen till bloggarnas underbara värld :0)

2008-09-22 @ 16:18:43
URL: http://missajdahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0