Glömde ju...

Att jag hittade så fina saker igår och bara tokshoppade, sedan insåg jag risken för hustrumisshandel vid hemkomningen,,, Men min kära förvånade mig genom att bara rycka på axlarna åt dom många påsarna och fråga efter innehållet. Allt var jättefint och jag var snyggast i världen (hmmm undra om raffsetet hade nån slags påverkan på hans reaktion). Att 3 par svarta stövlar letat sig från affären rakt ner i min påse gjorde inte heller något. Han tyckte dom var fina fast lite onödigt eftersom HÖR OCH HÄPNA två par liknade varandra och hade samma klack....
Öhhh jag som var övertygad om att han varken såg eller brydde sig om sådana saker, men men det är bara att erkänna att man aldrig kommer sluta förvånas över saker.
Min kära dotter har krypit ur Djävulsdräkten och hoppat i änglavingar igen. Hon har varit tok mysig och ha att göra med hela kvällen/natten. Bara för att jag var färdig att lägga ner mammagrejen och förevigt fly in i fjortisångorna...

Nu ser jag bara fram emot lördag och Dia Psalma på Lotsen...
Rock on grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0