morgonblogg

mitt teknikfreak till sambo insisterade igår på ett trådlöst tangentbord och mus till datorn så man kan använda tvn som bildskärm, tyvärr så påverkas kontakten väldigt lätt och ibland så tappper den en bokstav eller två.. Ni får ha överseende med det ett tag.

Igår fick jag ett väldigt trevligt samtal från min chef från sommarjobbet, han har ansökt om tre nya som extra hjälp ett par månader, och jag är tilltänkt. På torsdag får han svar och ringer mig senast fredag. WIIIEEE. Skulle ju vara sjukt kul att börja jobba igen, trivdes ju som fisken i vattnet där.

Idag blire hårdplugg, startade två nya kurser i förrgår, Produktivt underhåll ovh Energi och Miljö. Riktigt kul, mycket trevligare än det låter. Älskar utmaningar som inte är oöverkomliga utan bara sätter tankeverksamheten på prov. Köpte dessutom ett nytt USB minne igår så jag kan jobba på hemdatorn oxå, så jobbigt att behöva släppa en jäkla dataväska framotillbaka varje dag.

Just nu leker livet och dessutom är det bara idag och i morgon kvar sen e det party allnight hos Jenny, Roine har äntligen beslutat sig för att hänga med och dessutom kommer ju Mattias Johan och Ellenor hit. Syrran kämpar med sin utklädnad som hon syr helt själv med sitt eget huvud som mönster. Så duktig,, Bilder kommer I promise, fast det finnns ju en möjlighet att det inte dyker upp några förrän framåt söndag/måndag.

Nej nu ska det sminkas och piffas hår så man blir igenkänd utanför dörren sen ska barnen väckas och kläs på. Lucas fick en ny tröja med blixten på och en varm jacka, Vi skulle köpa spindelmannen vantar men det fanns inga varna i hans storlek, det fick bli tummisar och det får duga åt barnet eftersom han ändå tjatade sig till ytterligare en spindelmannen dräkt. Mammas knasboll. Mysan fick även hon en ny tröja, gissa vad det var för tryck på den? Ja precis, spiderman ven där.

Hoppas min classmate conny tog tag i källarstädningen igår, han har nämligen kartonger med gubbar (spiderman) som hans grabb inte längre använder som mina kids kunde få överta. Jag vet vilken tur jag har, älskar min klass oxå alla är helsköna (ja självklart finns det ju undantag).

Nej hade jag inte ett mission, hej hej alla glada....

Kommentarer
Postat av: Carro

vad härligt det låter när du skriver! du värkar så lycklig och glad ;-) kul gúmman!!!! fan vad bra att dem tycker om dig på jobbet sens i sommras... håller tummarna för dig :-)ha det så kul nu på festen hos Jenny... så hörs vi snart! PussPuss

2008-10-29 @ 10:24:33
Postat av: Cicci

just nu är livet underbart i alla sammanhang utom att barnen bara SLÅSS hela tiden,,, men allt annat flyter på så det är ändå acceptabelt..

2008-10-29 @ 17:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0