jaha nya tag då..

Ska försöka komma ihåg att spara och publicera istället för något annat den här gången.

Det går så sjukt segt i skolan och varje gång jag är taggad att verkligen plugga på så får jag ont i magen av att sitta framåtbjöd och skriva så länge att jag inte har lust att sätta mig igen... Men men det är väl så det kommer att vara ett tag till framöver. Jag har iallfall blivit människa igen efter helgens bravader. Hua vad omogen jag blev av lite alkohol. Även om jag hade sjukt roligt HELA kvällen. Allt var liksom så lyckat hela tiden..


Observera nu som sagt att jag var pruttfull och mobilkameran fungerar sådär i mörkret.

När den nya veckan började så var det som alla vet oxå ett underbart väder, så tilloch med jag som annars avskyr att vara utomhus blev lite sugen på en eftermiddag i parken.


Mammas underbara gullungar. Vi avslutade en perfekt måndag med "smulkaka" som Lucas bakade men vägrade äta, ett utbrott fran mig när jag klämde min egen tumme i balkongdörren och ett besök av gammel Mormor/Morfar....

Kommentarer
Postat av: Ida

Fasen vilken läcker brud ;0)

2008-10-01 @ 14:31:02
URL: http://missajdahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0