Busfabrik

Efter en sväng på födelsedags fika hos mormor med massa bus mellan Lucas och min mosters man Peter och smaskig smörgåstårta så åkte vi ner till BUSEBRIKEN (och nej inget stavfel, det är Lucas egna uttryck).
Min kära gulliga underbart härliga lilla tjatmonster fick som han ville till slut, tjatet började igår runt lunch och avslutades först på parkeringen utanför Busfabriken.
Fast det är roligt där, jag måste hålla med min son och Mysan trivs som fisken i vattnet, synd att hon fortfarande är lite kort och behöver hjälp till och från. Fast egentligen spelar inte det heller någon roll då mamma och pappa iallfall klättrar med överallt. Jag vågar inte låta Lucas klättra själv ännu, fast han rymde två gånger och sista kvarten fick han klättra själv när vi fikade med My ( fast bara klätter tornet allra närmast oss).

Sen åkte vi till Lucas bästa Farfar som han nu är kvar hos för ovanlighetens skull. Den ungen får man baske mig inte hem efter ett besök hos farfar. Kvar här hemma är nu bara Jag min sambo och lilla nakenfis My.
Härliga skitungar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0