God Jul

Äntligen är paketen inslagna, barnen utslagna och lägenheten städad... Fem dagar ledigt, ska bli underbart men samtidigt lite ledsamt eftersom de två sista dagarna sedan nalkas.... Back to reality med skolarbeten som hänger som tyngder på mina axlar... I morgon ska jag försöka vara en snäll mamma som inte tjatar och gapar på mina små terrorister. Så dom också får en trevlig jul menar jag... GOD JUL alla kära vänner... och Carro om du smyger förbi så har du en kalender ligger här och väntar,,,,


Barnen med sin Kusin Amelia


Kommentarer
Postat av: Carro!

Nemen God Jul!! vad snälla ni är som fixat kalender till mig, glad jag blir :-) ska ni ut imorrn lr? vi ska på 25års fest sen bär det nog av till Tellus.. slå mig en pling imorrn! Puss

2008-12-24 @ 22:41:20
Postat av: Cicci

Det blir blue moon för oss...

2008-12-25 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0